Tellimine
Valige Teile sobiv toode ja lisage see ostukorvi. Ostukorvist saate valida endale sobiliku transpordiviisi ning sisestada vajalikud andmed. Andmed peavad olema 100% korrektsed, et kaup jõuaks ilusti Teieni. Kinnitage tellimus. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Teile arve Teie poolt sisestatud e-posti aadressile.
NB! Tellimus tühistatakse kui Te ei ole tellimuse eest tasunud 3 päeva jooksul tellimuse vormistamise hetkest arvates.
Toodete eest tasumine
Toodete eest on võimalik tasuda kahel viisil:
- 1 internetipanga kaudu (nupp „Pangalink“), valides endale sobiva krediidiasutuse, kelle internetipanga vahendusel soovite Kauba eest tasuda;
- 2 ülekande arve alusel (nupp „Arvega“). Kauba eest tuleb tasuda 3 päeva jooksul, hilisema tasumise korral palun anda sellest teada e-maili teel: info@um5.ee
Tellimuse tühistamine
Teil on õigus oma tellimus tühistada peale ostu sooritust, kuid seda saab teha enne kauba väljastust. Tühistamiseks tuleb saata teade info@um5.ee või helistada +372 555 219 16. Kui tellimus on kulleriga teele pandud, ei ole võimalik enam tellimust tühistada. Siis tuleb vormsitada kauba tagastus ja saata toode meile tagasi. Toote tagastusvormi leiate siit.
Kauba kättetoimetamine
Olenemata saadetise kaalust ja kättetoimetamise kohast (Eestis) on saatmine pakiautomaatidesse tasuta, kui tellimuse hind on üle 29.99 EUR. Kui tellimuse summa ületab 50€ on paki saatmine nii pakiautomaadiga kui kulleriga tasuta. Tellimused kuni 29.99 EUR (29,99 k a) on kättetoimetamise hind vastavalt kas 2,50 EUR pakiautomaadi teenus või 5 EUR Omniva või Smartpost kullerteenus. Üle 30€ tellimuste saatmine pakiautomaadiga on tasuta.
Kaubad on kõik laos olemas, seega kui tellite kauba ja valite kättetoimetuse viisiks Aardla 23 Tartu, siis võite kaubale koheselt kaubale järele tulla (avatud E-R 8.00 – 17.30, L: 10.00-15.00). Kui valite kättetoimetamise viisiks meie Tallinna esinduspoe, siis võite tootele järele tulla 3 tööpäeva pärast peale tellimuse tegemist (avatud E-R 9.00 – 18.00 ja L 9.00-15.00 (v.a suveperioodil ja pühadel).
Tarneaeg
Kõik tellimused, mis on esitatud tööpäevadel E-R, kuni kella 13.00, jõuavad Sinuni 48h jooksul. Kui tellimus on vormistatud nädalavahetusel (ajavahemikul: reedel pärast kella 13.00 kuni esmaspäeval kella 9.00ni) või riigipühal, hakkab 48-tunnine tähtaeg jooksma nädalavahetusele või riigipühale järgneva esimese tööpäeva kella 9.00-st.
Juhul kui pakk pole Teieni jõudnud 5 tööpäeva jooksu, siis palun võtke meiega ühendust e-maili teel: info@um5.ee
NB! Kui Sul on tellimusega väga kiire, siis teavita meid sellest: info@um5.ee kaudu ja me püüame toimetada paki Sinuni võimalikult kiiresti.
Kauba tagastamine
Kui kliendile ostetud kaup mingitel põhjustel ei sobi, on see võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastamisel pakutakse kliendile ostusumma tagastust või toote vahetamist teise toote vastu.
Nõuded kauba tagastamisel:
- Kliendil tuleb täita tagastusvorm 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Müüja ei ole kohustatud kliendile tagastama ostusummat või uut toodet ennem, kui müüja on kätte saanud kliendi poolt tagastatud toote ja veendunud selle korrasolekus.
- Ümbervahetatav või tagastatav toode ei või olla kahjustatud või kasutamisjälgedega. Toode peab olema originaalpakendis ja ning säilitatud peavad olema kõik tootesildid ja markeeringud.
- Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.
- Klient on kohustatud avama toote pakendi alati ettevaatlikult, seda mitte kahjustades. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole toote tagastamine originaalpakendis nõutav.
- Mitte sobiliku kauba tagastab klient omal kulul. Tasuta on võimalik kaupa tagastada Uuem Viis OÜ kauplustesse.
- Puudusega ja/või praaktoodete puhul toimub toote ümbervahetamine või tagastamine müüja kulul.
- Ümbervahetamisel saadetakse kliendile uus toode peale ümbervahetatava toote saabumist lattu. Ümbervahetatav toode saadetakse müüja kulul.
- Ostusumma tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul alates tagastusvormi täitmisest. Raha tagastatakse arvelduskontole, millega klient toote eest maksis.
Tagastamiseks palun täitke kauba tagastamise vorm, mille leiate siit.
Garantii
Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 2 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui müüja ei tõesta vastupidist. Peale 2-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb tarbijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valesti kasutamisest tingitud defektiga. Juhul kui ekspertiisis selgub, et defekt on tekkinud kliendi enda vea tõttu, siis võib müüja saata kliendile toote tagasi.
- Pretensiooni esitamise aeg on eraisikust kliendil 2 aastat alates toote kättesaamisest
- Puuduste ilmnemise korral kohustub klient müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist. Selleks tuleb saata kliendil oma kontaktandmed, tuleb kirjeldada probleemi täpselt (vajadusel lisada pildid) ning arvenumber e-postile info@um5.ee. Palume lõpetada toote kasutamine koheselt peale vea ilmnemist.
- Kui viga on tekkinud tootja süül ja toodet ei ole võimalik parandada on kliendil õigus täielikule rahalisele tagastusele või uue toote vastu vahetamisele.
- Pretensioonide esitamisele on aluseks otsuarve või ostutšekk.
- Pretensioonile ei kuulu toode, kui avastatakse et klient on vigastanud toodet ise.